Sider

tirsdag den 13. marts 2012

Et "lille" projekt ...





Dette startede som 9 støre nøgler garn af 150g ren uld købt hos tanterne. Jeg startede i den første uge hvor Jacob var i Viborg (godt halvanden måned siden), tro mig jeg manglede desperat nogen eller noget at gå amok med. Og det blev det her fine tæppe.

Opskriften er fra Tusindfryd de hedder Granny-stripes og er super lækkert håndarbejde at pryde aftenerne med.

Jeg har lavet et farve mønster der hedder at jeg har lavet 4 striber 2 gange og 2 striber 1 gang og sådan videre. Ved at beholde den samme farve-rækkefølge ser det meget tilfældigt ud men stadig ordentligt.. Eller skulle det have været anderledes?

Tæppet er lavet så stort at man kan sidde to under det - god egenskab!

1 kommentar:

  1. Den er altså bare så fin denne her.. Overvejer lidt at lave et sådan tæppe ud af mit restgarn :)

    SvarSlet