Sider

mandag den 5. marts 2012

Længe siden?

Det har været noget så sløvt med bloggeriet, men det skal være slut! :-) Så hermed bliver det lovet!
Siden sidst er jeg startet på studiet og Jacob, min mand er midlertidigt flyttet til Viborg. Jep, du læste rigtigt! Han har fundet sin drømme uddannelse, som er fotograf. Må sige at det virkelig klæder ham! Og han er virkelig god (det er selvfølgelig en objektiv mening). Han tager gerne billeder. Så kontakt ham endelig. Han har en hjemmeside/blog som kan ses her.

3 kommentarer:

  1. Uhh... Har glædet mig til dette øjeblik lige siden nytårsaften hvor du snakkede om at vil tage "bloggeriet" op igen! Jeg har været inde flere gange og kigge om der skulle være sket noget!
    Jeg er en trofast læser :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt! Godt at du holder mig op på det! Nu vil jeg love at du ikke skal gå forgæves mere! Jeg er rigtig kommet ud af min vinter-hi!

      Slet
  2. Hurra!
    Det er godt du er tilbage ;)

    SvarSlet