Sider

mandag den 21. februar 2011

Armbånd i lange baner


 Disse fantastiske armbånd har jeg nu næsten givet væk. Det er typisk mig, men ikke desto mindre er det bare så dejligt at se andre gå med dem. Jeg har fået idéen til dem her.
Der er ingen grænser for design og stil. De kan pifte ethvert stykke tøj op. Jeg er selv rigtig glad for den lyserøde med pletterne. Jeg har tænkt at man også kan udvidde dem med en hæklet kant. Det må jeg hellere prøve senere. Jeg er en nybegynder i at hækle og har lært mig selv det, og må sige at det her er lige til. Lige et lille tip, så har jeg strøget fliseline på bagsiden af stoffet inde jeg syede det på.
Lige nu arbejder jeg også på en herre-model til min mand, men trykknapper. Lidt af en udfordring at gøre dem maskuline. Det er smadder dejligt arbejde og en fed gave at give. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar